20 Eylül 2013 Cuma

Bitenler

Merhabalaar..

Öncelikle ben de dahil olmak üzere bütün öğrencilere iyi bir eğitim ve öğretim yılı diliyorum dedikten sonra yazımıza geçelim..

Bu yazım bir bitenler yazısı olacak efendim.Bitenler yazılsı benim bloglarda en zevk alarak okuduğum yazıdır desem hiç de yalan söylemiş olmam.Biri bitenler varmış dese hemen "hanii nerdeee?" modunda olurum:)

Önce ikişerli sıra halinde görelim bakalım neler bitirmişim..




Bir de tek tek inceleyim..



  • Nivea canlandırıcı temizleme jeli:Uzun zamandır evde bitmeyi bekliyordu birkaç kez kullanıp bitirdim.Canlandırıcı bir etkisini görmedim.
  • Hawaiian Tropic güneş kremi: 50 faktörüyle cildimde tam koruma sağladı.Çok yoğun yapısı var çok zor yediriliyor cilde bir de çok ağır hindistan cevizi kokuyor.Bir daha alacağımı sanmıyorum.
  • Avon ısı koruyucu sprey:Hiç sevmedim saçlarımı yapış yapış yaptı.Spreyin çubuğu da kırılınca çöpü boyladı.
  • Bio true lens solüsyonu:Seyehat boyuydu.Sorun yaşamadan severek kullandım.
  • Novocrin Placenta yağlı ve dökülen saçlar için şampuan:Saçlarımın dökülmesinden çok   yağlanmasına etkisini gördüm.


  • Benri kare pamuklar:Geniş olması sayesinde neredeyse bütün makyajın tek bir pamukla temizlemeyebiliyorum.Çok sevdim.Yenisi alınacak.
  • Signal white now diş macunu:Kullanıldığında geçici de olsa beyazlatma etkisini farkedebiliyorsunuz.
  • Benri aseton:Bendeki şeftalili olanıydı.Ojeyi kolayca çıkarıyor.Tekrar alınabilir.
  • Cettua t ve u bölgesi için siyah nokta temizleme bantları:Benim için olsa da olur olmasa da dediğim ürünlerden oldu kendisi.
  • Essence i love extreme maskara:Kirpiklerime hatrı sayılır derecede  dolgunluk ve siyahlık sağladı.Uygun fiyatı da cabası.Bulunduğu an stoklanacaklar listesinde.
  • Nivea fruit shine pink guava:Buram buram karpuz kokuyor.Bildiğimiz hafif renk veren kalıcılığı olmayan nivea lip balmı.
  • Tala karınca yumurtası yağı:Epilasyon sonrası 3-5  gün kullanılıyor.Tüy azaltmayı vadediyor fakat ben pek bi etkisini göremedim.
  • Dermokil akneli ciltler için kil maskesi:İçinden 5-6 kullanımlık çıkıyor ben kullandıkça ağzını  kesip sarararak kullandım.Düzenli kullanınca etkisini gördüğüm bi maske oldu.Yedeği var.


Eveett benim bitirdiklerim şimdilik bu kadar hepizine mutlu günler diliyorum..


3 yorum:

  1. Bu ürünlerin arasında Bio-True severek uzun zamandır kullanıyorum, diğerleri hakkında gözlemlerinize aynen katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de artık başka solüsyon arayışına girmeden hep bio true ile devam edeceğim.

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "