4 Aralık 2013 Çarşamba

Hoşgeldin Kar..

Kışın çat kapı " ben geldimmm" dediği bugünden herkese merhaba:)

Okuduğum şehir Konya'dan bildiriyorum efendim burada kar yağıyor:)
Ben de ilk karla birlikte kendimi dışarı atıp bol fotoğraf çekenlerdenim:)
Malumunuz havalar gerçekten soğudu ve kış kendini gösterdi.
Kışlık montları,kazakları,atkıları çıkarıldı.Hatta birçok insan kış için alışverişe bile çıktı.

Kış mevsiminin benim için hep ayrı bir önemi vardır.Çünkü o mevsimde kar yağar..
Kar beyaz süsüyle donatır bütün heryeri..
Hatta  öyle bir sarar ki o bembeyaz saflığıyla kapatır bir örtü gibi kötülükleri..
Sanki karla birlikte unuturuz bütün dertlerimizi, sıkıntılarımızı...Teselli gibi gelir kar..
Hepimiz dışarı çıkıp çocuklar gibi oynamak isteriz..
O uçan beyaz şekerler tenimize değsin isteriz..
Sıcak içecekleri yudumlarken sıcak sohbetlerin nedenidir kar..
Yeni bir yılın müjdecisidir..
Ve kar bir tebessüm bırakır bütün yüzlerde..
Seni bekliyorduk Hoşgeldin Kar..









Sıcacık bir kış geçirmeniz dileğiyle..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "