25 Aralık 2013 Çarşamba

Olay Active Hydrating yağlı/karma ciltler için nemlendirici jel

Herkese merhaba..

Bugün sizlere Olay'ın bu nemlendiricisinden bahsedeceğim.



Olay'ın bu nemlendiricisini yazın karma cildime uygun nemlendirici ararken buldum.Ve kendisini çok sevdim.

Bakalım vaatleri nelermiş..





Yapısı şeffaf jel kıvamında ve gerçekten su gibi,hafif bir nemlendirici.Anında emiliyor.Nemlendirmesi yetersiz gelirse üstüne bir kat daha sürülmeye imkan sağlıyor.Sürdüğüm anda cildimi ferahlattı.Cildimde kesinlikle bir irritasyona neden olmadı,kusma yapmadı.Makyajın altına da uyguladığımda güzel bir baz oldu.


Yazın nemlendirmesi çok iyi olsa da kış için nemlendirmesi yeterli gelmeyebilir


İçeriğinde malesef paraben var.Buna konuda hassassanız bu ürünü sevmeyebilirsiniz.


Fiyatı çok uygun.Ben 11 lira gibi bir fiyata almıştım.

Kısacası benim gibi karmadan yağlıya dönük yada yağlı cildiniz varsa yazın çok severek kullanacağınız nemlendirici olacağından eminim.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "