5 Şubat 2014 Çarşamba

Eski Çanta Nasıl Yenilenir (Kendin Yap,DIY)

Herkese merhabalarrr :)

Bugün bir Dıy projesi Türkçesi kendin yap projesi yapacağız.
Oldukça pratik olan bu yöntemle kullanmaktan sıkıldığınız eski çantalarınıza dantel ile hayat verebilirsiniz..Nasıl mı? Hep beraber bakalım..


Bu beyaz çantam çok eskimiş ve yıpranmıştı.Tam çöpe gidecekti ki son anda kurtuldu :)
İhtiyacınız olan sadece;eski bir çanta,silikon,dantel ve dantelin kenarlarını birbirine dikmek için iğne ve iplik.


Çantanın üzerini kaplamak için bu danteli kullandım.


Veee tadaamm işte yeni çanta :)
Çantaya biraz daha yakından bakalım..


Eğer sizin de eskimiş,yırtılmış,durmadan ağlayan bir çantanız varsa basit bir dantel dokunuşuyla bambaşka bir hale getirebilirsiniz..
Bol fikirli günler..


8 yorum:

  1. çok güzel olmuş ya bende yapmalıyım bunu:) bana da beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denemelisin :) Blogunu zaten severek takip ediyorum :)

      Sil
  2. Cok guzel olmus bayildim

    YanıtlaSil
  3. Cidden cok hos olmus eline saglik!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bayıldım çok şık duruyor. Sevgiler

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "