15 Şubat 2014 Cumartesi

Karşılaştırma:Sephora Waterproof & Yves Rocher Ekspres Göz Makyajı Temizleyici

Merhabalar..

O kadar göz makyajı ürünlerinden bahsettik, onları nasıl çıkaracağımızdan bahsetmezsek hatrı kalır.
Göz makyajımızı temizlemek için piyasada hemen hemen her markanın ürettiği temizleyiciler mevcut.Kimi temizleme sütü tarzında,kimi krem yapıda, kimi su bazlı, kimisi yağ bazlı.Eğer günlük olarak çok makyaj yapmıyorsanız, waterproof(suya dayanıklı) ürünler kullanmıyorsanız su bazlı temizleyiciler sizin işinizi görür.Ben su bazlı olanları genelde cilt makyajımı temizlemek için kullanıyorum.Kullandığım su bazlı temizleyicilerden şurada bahsetmiştim.

Ben makyajı çıkarma konusunda çok hasassım.İlla o makyaj en ayrıntısına kadar temizlenecek! Gece makyajımı temizleyip ertesi gün uyandığımda alt kirpik diplerimdeki en ufak bir makyaj kalıntısı görmeye bile tahammülüm yok! Benim gibi düşünenlerdenseniz çift fazlı yani yağ bazlı göz makyajı temizleyicilerini kullanmanız şart.Çünkü göz makyajını en iyi yağ temizler.Hatta zeytinyağıyla bile temizleyenler var.Ama bu yağ meselesini abartmamak lazım.Zira göz çevresinde yağ bezelerine neden olabilir dikkatli olmak lazım.Şahsen ben yağlı temizleyicilerle(çift fazlı) temizledikten sonra bir de boş pamukla geçiyorum yada suyla yıkıyorum.

Gelelim asıl konumuz olan ürünlere..


İkisini de daha önce kullandım her ikisinden de memnun kalıp tekrar aldım.Yani ikisi de ikinci şişem.Yeterince kullandığıma göre karşılaştırmasını yapabilirim.
  • İkisi de piyasadaki en iyi göz makyajı temizleyicilerinden.
  • İkisi de çift fazlı ve çalkalarak kullanıyor.
  • İkisi de miktarı aynı 125 ml.
  • İkisi de göz makyajını gayet iyi temizliyor.Suya dayanıklı olan ürünleri bile çıkarmada etkililer.
  • Lens kullanmama rağmen ikisi de gözümde yanma yapmadı.Herhangi bir iritasyona neden olmadı.
  • Yves Rocher'ın göz makyajı temizleyicisinde içerisinde paraben var,Sephora'nınkinde paraben yok.
  • Yves rocher göz makyajı temizleyicisinin fiyatı 24.90 tl,Sephora'nın fiyatı ise 19.90 tl.
Bilmem fotoğraftan farkettiniz mi ama: Yves rocher'de mavi baz üstte Sephora'nınkinde altta.
"Eee ha altta üstte ne alaka Allasen" demeyin.Nasıl farkettiğini gelin birlikte görelim..
(Kendini Fairy reklamında hissedenler el kaldırsın)


Üstteki fotoda ikisini de çalkalayarak fazların birbirine karışmasını sağladım.Ne tatlı bi mavi renk oluştu değil mi :) Tabiki de hangisinin daha mavi olduğunu söylemek için toplamadım sizi :)
Çalkaladıktan çok değil 1-2 dk sonra aşağıdaki manzarayla karşılaşıyorsunuz..


Yves Rocher'ın temizleyicisinde fazlar çok çabuk birbirinden ayrılıp tekrar tek takılmaya karar veriyorlar.
Sephora'nın temizleyicisinde ise "biz ayrılamayız" diyerek birbirlerine sarılmaya devam ediyorlar.

Bunun şöyle kötü bir yanı var: Bir gözümü siliyorum diğerine geçtiğimde Yves Rocher göz makyajı temizleyicisi eski haline geliyor.Diğer gözü silmek için tekrar haydeee çalkala yavrum çalkala :)
"Çalkalarık ne olcak yeaa" diyenleriniz için sorun oluşturmayabilir ama belli bi zaman sonra can sıkıcı olabiliyor söyleyim.


Özet olarak ikisi de göz makyajını gayet güzel temizliyor.Hemen hemen aynı ürünler aralarında bariz farklar yok.Ama bana göre Sephora bir tık önde.Aynı zamanda Sephora'nın temizleyicisi benim ilk göz ağrım.Onun bende yeri ayrı..

Renkli Günler..




10 yorum:

  1. Ne eğlenceli anlatmışsın :) Çalkalamayı bırak ben pamuğa losyon almaya üseniyorum.Yves Rocher i yeni aldım paraben oldugunu gorunce cok uzuldum gozum çok hassas Nivenin yağlı makyaj temizleyicisi yakmıstı o yüzden cesaret edemedim bnu denemeye henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ben de yazarken eğlendim :) Benim de gözlerim hassas üstüne bir de lens kullanınca xxl hassas oldular buna rağmen yanma yanmadı.Yves rocher her ne kadar çabuk inişe geçse de hassas gözler için gayet iyi.Denemelisin bence canım

      Sil
  2. Anlatımına bayıldım .Bende Yves Rocher'ın temizleyicisini yeni aldım ama bioderma bitene kadar açmayı düşünmüyorum ,dayanamam açarım ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Ben olsam ben de dayanamaz açardım :)

      Sil
  3. Kargom gelirse bende bi deneyeciğim bakalım nasılmış neyse ben çalkalamak için az alıştırma yapayım yabancılık çekmesin yavrucak =P =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe tabi öncesinde çalkalama konusunda pratik yapmak lazım :) Gelince bi çalkala benim için bakalım çabuk çökecek mi :)

      Sil
  4. Hem çok komik hem de çok bilgilendirici biir post olmuş :)
    Bana da beklerim mineeegunaydin.blogspot.com.tr :)
    Sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım hemen baktım bloguna ama görünmüyor.Bir sorun var galiba :S

      Sil
  5. Merhaba yeni keşfettim blogunu. takipteyim ben de beklerim:) Ayrıca sephoranın temizleyicisi benim için yves rocheden daha önde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa zamanda ugrayacagim canim. Benim icin de sephora daha onde :)

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "