9 Mayıs 2014 Cuma

Anneler Günü İndiriminden Aldıklarım(Gratis,Watsons)

Herkese merhabalar,hatta iyi geceler desem daha yerinde olurmuş:)
Pek gece gece yazmazdın hayırdır inşallah bişey mi oldu diyenleriniz için söylüyorum:
İnternetim gece gece çekmeye başladı.Ben de bulmuşken yazayım dedim :)


Ben indirim haberini duyduktan 1 gün sonra alışverişe çıkabildim.Malum okul,kpss,kurs derken anca.Neyse efenim geç olsun güç olmasın diyerekten alışverişme geçiyorum.

Anneler Günü İndirimi benim aylar öncesinden beklediğim bir indirim değildi.Çünkü çoğu istediğimi bir önceki kadınlar günü indiriminden almıştım zaten.Konya'da okuduğumdan indirim alışverişimi de burada yapmayı tercih ediyorum.Ankara'da olduğumda bütün ürünler yağmalanmış oluyor genelde.Konya'da hepsi yerli yerinde oluyor ohh miss :)


Wet'n Wild'ın Konya'daki Gratis mağazasına mayısın 15'inde geleceğini söylemişlerdi bana.Bugün öylesine Gratis'te geziniyordum.Mağazanın deposunun önünden geçerken şans eseri konuşmaları duydum.İçeride bir topluluk birşeyler konuşuyordu.Ben Wet'n Wild ismini duyar duymaz depoya daldım :) Ne ara duydum ne ara içeri girdim hiç bilmiyorum walla.Allahtan mağaza müdüresi,çalışanlar falan beni tanıyorlardı da bişey demediler:) 
Çalışanlar ellerinde paletler kolileri karıştırıyorlardı.Stand falan daha kurulmamıştı zaten.Alabiliyor muyuz diye sorduğumda alabilirsiniz sözüyle dünyalar benim oldu..

Baktık içerisi karanlık aldık koliyi dışarda beraber karıştırmaya başladık :) Ben comfort zone'u bulduktan sonra transa geçtim zaten.Deli gibi istiyordum bu paleti gerçekten.Sonra döndüm dedim ki:"Alın koli sizin olsun bana Comfort Zone'mu verin banaa" :)

Böylece mağazadaki Wet'n Wild alışverişi yapan ilk müşteri ben oldum.Kurdele,gazeteciler falan :P

Watsons da o kadar indirim yapmış ona da bi uğramak lazım dedim.
Rimmel Rita Ora koleksiyonundan Color Rush Balm'larda ne zamandır gözüm vardı.100 numaralı rujunu aldım.
Gerisi zaten ıslak mendil,selpak,aseton,cart curt temel ihtiyaçlar zaten.Gönül isterdi ki Real Tecniques de olsun aldıklarım içinde.Ama pek fazla çeşit yoktu.Gelenler de çabuk bitmişti.

Benim alışveriş maceram bu şekildeydi.Bu indirimde sizler neler aldınız?


8 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım :))

    YanıtlaSil
  2. Canım güle güle kullan.comfort zone'u bende çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim evet aldigim icin cok mutluyum ben de;)

      Sil
  3. güle güle kullanın, Rimmelin ruju ne kadara geldi indirimle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler.Rimmel ürünlerinde %35 indirim vardı ruj da bana 16 liradan den 10 küsür liraya geldi.

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım =)

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "