14 Mayıs 2014 Çarşamba

Başımız Sağolsun




Konuşmak istiyorum ama kelimeler boğazıma diziliyor.Yutkunamıyorum..
Hangi insan buna kayıtsız kalabilir ki.Hangi yürek sızlamaz..
Onca sırf evine ekmek götürebilsin diye saatliği 5 liraya çalışan işçilerimiz,daha 15 inde gencecik işçiler..
Bir yandan onca anaların,çocukların,yakınların yanan yüreği..Bizim yüreğimiz..
Hele ki sedye kirlenmesin diye yanık ayağını uzatamayan yürekli insanlar..
Ne zaman bir insanın değeri 5 lira oldu? Ne zaman bir insanın hayatı bu kadar değersizleşti?


Rabb'im o göcük altında kalan yardım bekleyen işçilere,işçi yakınlarına sabır versin..
Ölenlere Allah rahmet eylesin:(
Hep beraber Yunus Peygamber'in duasıyla dua edelim elimizden başka birşey gelmiyor çünkü..
"La ilahe illa ente sübhaneke inni küntü minezalimin"



2 yorum:

  1. Allah sabir versin geride kalanlara, allah rahmet eylesin tüm ölenlere :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim amin:( Kaç evin ocağı söndü :(

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "