13 Mayıs 2014 Salı

Bir Kelimelik Tag

Merhabalar..


Uzun zamandır mimlenmiyordum.Sevgili Kadife Kırmızı beni mimlemiş.Çok da iyi etmiş.Kendisine buradan teşekkür ediyorum :)
Gelelim Bir Kelimelik Tag'in sorularına.



Telefonun nerde?
-Elimde.

Partnerin?
-Telefonum

Saçların?
-Kestane.

Annen?
-Herşeyim.

Baban?
-Biriciğim.

En sevdiğin eşya?
-Yatağım(eski uykuculardan).


En son gördüğün rüya?
-Hatırlamıyore.

Hayalindeki araba?
-Kıpkırmızı ufak bir araba :)

İçinde bulunduğun oda?
-Yurt odası.

Korkun?
-Herkes gibi sevdiklerimi kaybetme korkusu..

10 sene içinde nerede olmak istiyorsun?
-Mutlu huzurlu evimde.

Sen ne değilsin?
-Soğukkanlı.

En son yaptığın şey?
-Yemek yemek.

Üzerinde ne var?
-Hımm biraz tehlikeli bi soru, çoluk çocuk var burda yapmayın lütfen :)

Senin hayatın?
-Öğrencilik işte ne beklersin :)

Moralin?
-Sıfır sıfır sıfır

Şuan ne düşünüyorsun?
-Tag'e ne yazacağımı

Senin bilgisayarın?
-Samsung

Bira?
-İçmem

Aşk?
-Kozmetik


Ben de başka blogger arkadaşlarımı etiketlemek isterdim fakat neredeyse herkes yapmış bu tag'i.Fakat gözden kaçırdıklarım varsa üzerlerine alınıp bu mimi yapabilirler :)
Sevgiyle kalın..


2 yorum:

  1. Cok guzel olmuş mim canim, tesekkur ederim zaman ayirip yaptigin icin :)

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "