4 Mayıs 2014 Pazar

Loreal Volume Million Lashes Exrta Siyah Rimel

Herkese Merhaba

Ne zamandır bloga yazı giremiyorum.Bunun nedeni hem ufak bir tatil yapmam hem de internetimin sıkıntılı olması.Gerçi bu sıkıntı hala giderilebilmiş değil ama imkanları zorluyorum diyelim :)


Öncelikle ambalajının çok şık olduğunu söylemeyim.Altın sarısı parlak rengi çok çekici.Ben sofistike bir rimelim diyor aklınca :)

Yapısı akışkan.İlginç bir şekilde, kurusa bile akışkanlığından pek birşey kaybetmiyor.Islak yapıda rimel sevenler için iyi bir özellik.Ama akışkan yapısından dolayı siz de kabul edersiniz ki göz kapağına bulaşması çok muhtemel.
Genelde bu rimeli her sürdüğümde kulak pamuğuyla temizlemek zorunda kalıyorum.


Rimelimiz sık ama kısa yapıda, plastik bir fırça.Bu bahsettiğim sık kısa uzantılı rimeller daha çok kirpikleri uzatmayı hedefliyor.Ama bu rimel aynı zamanda dolgunluk da veriyor.
Fırçanın tarak şeklinde sık uzantılarından dolayı kirpikleri güzel yakalıyor ve tek tek ayırıyor.


Gelelim bir çoğumuz için önemli olan topaklanma meselesine.
Rimelin topaklanma yapması çok az.2 kat sürdüğünüzde bile tek tek ayrılmış hem de dolgunlaşmış kirpiklere kavuşuyorsunuz.Ekstra siyah olmasıyla da yine + hanesine puan ekleniyor.

Şuracıktaki makyajımda bu rimeli kullanmıştım.Duruşuna oradan bakabilirsiniz.

Rimelin fiyatı 40-44 tl arasında değişiyor.Ben %50 indirimle almıştım.
Alırsanız indirimli zamanında alın derim.İndirimsiz fiyatını pek haketmese de indirimli fiyatını kesinlikle hakediyor.

Sevgiler

4 yorum:

  1. bende yeni bitirdim canım.ayırma özelliği hoşuma gidiyor.anneler gününde %50 indirim olursa alınası bir ürün,katılıyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kirpikleri tek tek ayirip yapistirmamasi cok guzel bende indirimde bulursam almayi dusunuyorum:)
      Sevgiler benden..

      Sil
  2. Ben de çok beğeniyordum bu rimeli ama alt kirpik dibime akma bulaşma yapıyodu belli bi saatten sonra, o yüzden bırakmıştm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa oyle mi ben gece gec saate kdr silmedigim zamanlar oluyordu ama akma problemiyle karsilasmadim:/

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "