28 Haziran 2014 Cumartesi

Gratis İndirimi ve Sephora Alışverişim

Merhabalar
:)
Öncelikle hepinizin Ramazan'ı mübarek olsun.Size dün yaptığım indirim alışverişimden bahsedeceğim bugün.




İlk önce Ankamall'daki Sephora'ya uğradım.İndirimden kalan pek birşey yoktu.Doğru düzgün far bile kalmamıştı.Essie ojeler de bildiğiniz bozuktu.Too Faced zaten yoktu.Bir de çalışanlar suratsız olunca insanın birşey alası gelmiyor.





Ben de ne zamandır almak istediğim Batiste'nin meşhur kuru şampuanlarına yöneldim.



Sonrasında Gratis'e uğradım.
Bilmeyenleriniz için Gratis'te 27-28 Haziran arası Renkli kozmetik ve bakım ürünlerinde %30 indirim var.Gratis kart sahiplerine ise fazladan %5 yani %35 indirim var.Ben de indirimi yakalamışken birşeyler almak istedim.İndirim bugün de devam ediyor.





Batiste kuru şampuanlarda indirim yoktu.Diğer çeşitleri 24 tl, benim aldığım xxl volume olan çeşidi 28 tl'ydi.Gratis'e indiğimde ise Tony&guy'ın küçük boy kuru şampuanını 10 tl, John Frieda'nın kuru şampuanın ise 18 tl'yle düştüğünü gördüm.Daha önceden görseydim Batiste alacağıma ikisini alırdım.Çünkü çok tüketiyorum kuru şampuanları.

Pamuklarda da indirim vardı.Benri disk pamuk 1.5 tl.
Annemin gündüz kremi bitmişti indirimdeyken ona da Loreal'in kremini aldık.49 tl den 30tl'ye düşmüştü.
Cala makyaj temizleme mendillerini ve kokusunu çok sevdiğim dalin ıslak mendilleri aldım.
Bazı ojelerde 2. ye %50 indirim vardı(bu indirim bu ay için geçerli).Pastel'in 2 ojesini aldım.
 Essence'den bayılarak kullandığım asansörlü kalemini ve kardeşime dudak balmını aldım.Essence'de indirim yoktu.
Ve son olarak 1 tl'ye tırnak itme aparatını aldım.
Bir de 50 tl'lik alışveriş yapanlara Gratis çantası hediye ediyorlar.

İyi ramazanlar..



9 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) Hayırlı Ramazanlar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ;) Sana da hayırlı ramazanlar :*

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım benim ;) Sana da hayırlı ramazanlar :*

      Sil
  2. Adana'daki Sephora çalışanları aksine çok güler yüzlü. Ve kesinlikle sizi mutlu etmeye çalışıyorlar. Ki öyle 3-5 parça şey alıyorum ve çok pahalı şeyler değil. Her mağaza örnek almalı. Batiste yi ben de çok merak ediyorum ama dediğiniz gibi daha uygunları varken elim gitmiyor. Güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Geçenlerde yine birkaç birşey aldım 30 35 liralık, taksit yaptırmak istedim.Önce buna taksit mi yaptıracaksın diye şöyle bir bakış attı.Sonra da bilmiyorum taksit yapar mı falan die resmen küçümsedi.İçimden ben saydım tabi!
      Bir de öyle bir bıkmışlık var ki zorla bakıyolar.Sanki taş taşımışlar.Tamam anlıyorum insanlarla tüm gün uğraşmak zor ama yeri geliyor Gratis Watsons'taki çalışanlar bile çok daha iyi davranıyorlar.Diğer Sehora'ları bilmiyorum ama Ankamall'daki Sephora çalışanlarının çok kötü olduğunu söyleyebilirim.

      Sil
    2. İnsan bir işte çalışıyorsa kesinlikle güler yüzlü olmak zorunda canım. Ekmek parası için yapıyorsa bu bana kazanç sağlıyor diye mutlu olmalı. Yok beğenmiyorsa çalışmasın. Hepimiz bir yerlerde çalışıyoruz. Çok çok zor şartlarda çalışan insanlar var.
      O mağazadaki insanların yaptığı işi pek anlamadıklarını düşünüyorum. İşleri o yani. Sen onun dışında bir şey beklemiyorsun. Taksit yaparsa kendinin bir zararı yok. Yapmasa bir karı yok.
      Bir de benim takıldığım bir şey daha. Çok lüks mağazalarda çalışan isanların farklı bir havası oluyor. Yani sattıkları pahalı olunca kendilerini de daha farklı görüyorlar. Çok mu dolmuşum ne :D Ama ben genel konuşmuyorum kesinlikle. Benim de bazı mağazalarda sorun yaşadığım oldu ama kesinlikle içimden saymam. :D

      Sil
    3. Evet çok haklısın.Onu ben de farkettim lüks mağazalarda çalışanlar genelde kendilerini yüksekte mi görüyor nedir bir küçümseme,umursamaz tavırlar, bir kendini beğenmiş havaları var.Herşeyin güler yüzden geçtiği zihniyetini insanlara bir türlü yerleştiremediler.Ben tatsızlık çıkmasın diye birşey demek istemedim ama bazen cidden hakediyorlar ohh iyi yapıyorsun :))

      Sil
    4. Sen beni çağır bundan sonra canım. Her zaman :D

      Sil
    5. Ayıp ettin çağırırım tabi :P

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "