6 Haziran 2014 Cuma

"Seni Sen Yapan" Mim

Merhabalar
:)
Sınavlardan dolayı pek buralara uğrayamadım.Sınavlarım bitince bloguma geri döndüm.Dönüşte de size güzel bir mim getirdim :)
Kozmetik Aşığı blogunun sahibesi sevgili Ezgi beni mimlemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum :)

Haydin sorulara geçelim o zaman.

Seni sen yapan renk/renkler nelerdir?
Tam bir mint yeşili hastasıyım,ama bir akrep kadını olarak kırmızının da ayrı bir yeri vardır benim için.

Seni sen yapan düşünce nedir?
"Kendi işini kendin gör.Kimseye minnet etme" Yıllardır bunu bilir bunu söylerim.


Seni sen yapan giyim tarzı nedir?

Bu soruyu okuyunca düşündüm de benim belli bir tarzım yok.Bazen spor bazen klasik giyinirim.




Seni sen yapan saç stili nedir?
Şu an saçlarım orta boy olsa da beni ben yapan kısa saç modeli aslında.Minyon olduğumdan beni daha olgun gösterdiğine inanıyorum.Ayrıca saçlarım ince telli, seyrek olduğundan uzun saçı kendime yakıştıramıyorum.



Ama böyle bir saça hayır demem hani :)


Seni sen yapan parfüm/koku nedir?

Tabiki de vanilyaa.Parfüm alırken vanilyalı olmasına dikkat ederim.Yves Rocher Vanilla Noire'e bayılıyorum




Seni sen yapan makyaj malzemesi nedir?

Far ve rimel.İkisi olmadan makyajımı tamam olmaz.Aman gölgem eksik kalmasın.


Seni sen yapan mevsim/ay nedir?

Yaz mevsimi,deniz,kum,güneş beni hep heyecanlandırmıştır.
En sevdiğim ay ise doğduğum ay olan Kasım ayı.

Seni sen yapan müzik türü nedir?

Bir şarkı düşünün ki dinlediğiniz an yerinizde duramayorsunuz.Heh işte o oynak(oynak dediysek roman havası da değil),hareketli parçalar tam benim tarzım.Hüzünlü müzikler beni boğar.

Seni sen yapan kitap türü/yazar nedir?

Polisiye gerilim kitaplarına bayılırım.Jean Christophe Grange'nin neredeyse bütün kitaplarını okudum.

Seni sen yapan tavırların nelerdir?

Ben genelde neşeli, güleryüzlü, kimseye hayır diyemeyen biriyim.Ayrıca hiç soğukkanlı değilim birşey olsun hemen işi velveleye veririm.Bir de herşeyi kafama çok takar, aşırı ayrıntılı düşünürüm.


Benim cevaplarım bu şekildeydi.Mimi oldukça sevdim.Yaparken de eğlendim.Umarım hoşunuza gitmiştir.

Gördüğüm kadarıyla mimlenmeyen pek kimse kalmadı.O yüzden birilerini mimlemiyorum.Ama unuttuğum varsa lütfen hatırlatsın.

Sevgiler..


4 yorum:

  1. Eline sağlık canıım, görsellere bayıldım ben de öyle saç ve o kıyafetlerden istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim mim için de aynı şekilde :)

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "