2 Ağustos 2014 Cumartesi

Kuru Şampuan Analizi- Denediğim Kuru Şampuanlar

Herkese merhaba
:)


Kuru şampuanlar benim hayatımın vazgeçilmezlerinden, hatta olmazsa olmazlarından.Özellikle de yazın 1 günde yağlanan,kafama yapışan saçlarım için hayat kurtarıcı diyebilirim.Benim gibi ince telli,  çabuk yağlanıp, kafasına yapışan saçlara sahip olup, kuru şampuanla tanışmadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz demektir.Benden söylemesi..




Kuru şampuanın ne olduğunu, ne işe yaradığı,nasıl kullanıldığı hakkında ayrıntılı yazımı okumak için tıktıklayın.




Bugüne kadar birçok kuru şampuan denedim.Bu deneme yanılma yöntemimin sonucunda, sizlere de fikir vermek amacıyla, hangi kuru şampuan iyi hangisi kötü yorumlamaya hazırım.
Haydi başlayalım.





1.Lee Stafford Kuru Şampuan:Bu seyehat boy kuru şampuandan 3 tane bitirdim.Yazın çantamda gezdiriyorum, ihtiyacım olduğunda hemen sıkıveriyorum.Etkisi fena değil,kokusu güzel,saçta beyaz kalıntı bırakmıyor.
5 üzerinden 3.5 veriyorum.Fiyatı 7.5 tl.

2.Isana Kuru şampuan:Piyasadaki en ucuz kuru şampuan.Etkisi de fiyatı kadar zaten.Bu kuru şampuandan yüksek performans beklemek hata olur.Etkisi ve kalıcılığı az.Benim için bi bakkala gidip gelmelik.İyi dağıtmazsanız saçta beyaz kalıntı bırakabiliyor.Kokusu benim hoşuma gitmedi.2 tane bitirdim fakat tekrar almam.
Kendisine 5 üzerinden 2 veriyor ve benimle değilsin diyorum.Fiyatı 6.90 tl.

3.Elidor Yağlı saçlar için Kuru Şampuan:Bu kuru şampuanı da en kolay ulaşılabilir kuru şampuan ilan ediyorum.Birçok markette kolayca bulunması benim için bir avantaj.Etkisi orta derece ama benim için yeterli geldi.Saçlarınızı ilk yıkadığınız günkü gibi bir hacim beklemeyin ama gün içinde sizi o yağlı saçtan kurtarıyor..Kokusu fena değil,temiz kokuyor ama kokusuyla bir türlü anlaşamadık. Oldukça yoğun kokusu var ve gün boyu buram buram bu kuru şampuan gibi kokuyorsunuz.
5 üzerinden 3 veriyorum.Fiyatı 12.90 tl

4.Girlz Only Kuru şampuan:Bu kuru şampuan benim ilk göz ağrımdı.Pembe renkli olanının hastasıydım.Gratis, neden olduğunu anlamadığım bir şekilde,kaldıraracak başka birşey bulamamış gibi, bu markanın güzelim kuru şampuanı kaldırıp,kuru nemlendiricisini satışa sundu.Ahh  kaldırılacağını bilsem 30 tane stoklardım :/ 
Fiyatı 10,90 tl'ydi.Etkisi harikaydı.Saçlarıma yeni yıkanmış bir etki veriyor,anında yağdan arındırıyordu, üstelik güzel de hacim veriyordu.Eğer göreniniz,duyanınız olursa bana mutlaka haber versin.
5 üzerinden 4.5 veriyorum(yarım puanı beni bırakıp gitmesinden kırdım).

5.Batiste XXL Volume Kuru Şampuan:Girlz Only'den sonra bu kuru şampuanı bastım bağrıma.En az onun kadar güzel bir kuru şampuan.XXL volume vaadini başarıyla yerine getiriyor.Saçlarınız neredeyse yeni yıkanmış gibi  temiz  ve hacimli görünüyor.Saçlarınız daha kolay şekil alıyor.Kalıcılığı şaşırtıcı derecede iyi ,ertesi gün bile etkisini koruyor.Elim artık başka kuru şampuana gitmez oldu.Bazen saçlarım yağlanmasa bile hacim versin diye sıkıyorum.Tek kötü yanı hacim verirken saç diplerini biraz sertleştirmesi.Ancak bu durum rahatsız edici bir seviyede değil.
Dipnot:Hacim verici ürünler saçı az da olsa sertleştirerek hacim vaadini yerine getirirler.
Diğer kötü yanı ise ulaşılabilirliğinin kısıtlı olması.Batiste kuru şampuanları sadece Sephora mağazalarında satılıyor.Fiyatı 24 ile 28tl arasında değişiyor.Fiyatını kesinlikle hakediyor ama benim gibi çok sık kuru şampuan kullanan biri için biraz pahalı.
Kendisine 5 üzerinden 5 veriyorum.

Benim deneyimlediğim kuru şampuanlar bu kadardı ,peki sizin favori hangi kuru şampuanınız hangisi?


18 yorum:

  1. Cok guzel ve yararli bi yazi olmus :)
    Benim de favorim Batiste ama kolay ulasilabilir olmasi ve uygun fiyati sayesinde Elidoru da tercih ediyorum ve hemen hemen benzer isi goruyor bence de :)
    Bir de sana Batiste'nin baska kuru sampuanini da denemen cunku xxl volume olani hacim verirken saci cok sertlestiriyor dedigin gibi ama diger normal olanlarinda oyle bi sorun yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım yararlı olmasına sevindim :)) Ben de Batiste bulamayınca mecbur Elidor'a sarıyorum.Batiste'nin diğer kuru şampuanlarını da çok merak ediyorum aklımda orijinal olanı var :))

      Sil
  2. ben de bir türlü kuru şampuan deneyemeyenlerdenim .Bir tane edinmem lazım aslında senin yayının çok etkili oldu. Ama sephora yaşadığım şehirde yok:)))) diğer seçenekler arasından seçebilirim gibi:P

    YanıtlaSil
  3. Haha yararlı olduysa ne mutlu bana :)) Bence de bir denemelisiniz denemeye de Elidor'dan başlayabilirsiniz :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş tatlım. Aynı saç tipine sahibiz o yüzden benim için de kuru şampuan olmazsa olmaz.
    Batiste'i çok çok severek kullanıyorum ben de.
    Isana'yı övenler olmuştu onu da denemek istiyordum ama senin yorumundan sonra vazgeçtim çünkü muhtemelen bendeki etkisi de öyle olacak.
    Girlz Only benim de ilk gözağrımmm:) Kaldırmalarına ben de çok sinir oldum:/
    Benri'den memnun kalmadım, tavsiye etmem. Bir de Klorane'i beğenmiştim baya;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğenmene çok çok sevindim tatlım :)) Saç tiplerimizin ve ilk kuru şampuanımızın aynı olmasına ayrı sevindim :)) Klorane ve Batiste kuru şampuanlar bu senenin en iyi kuru şampuanları seçildiler zaten :)

      Sil

  5. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve hemen takibe aldım :) çok güzel bir blog olmuş gerçekten.Bana da beklerim :D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu keşfedip beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim :) En kısa zamanda geleceğim blogunuza :))

      Sil
  6. We stumbled over here different website and thought I might as
    well check things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to checking out your web page yet again.

    My weblog :: around buying ()

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim👍

    YanıtlaSil
  8. ilk defa kuru şampuan kullanıcam bugün iş çıkışı elidorun kuru şampuanını alarak başlıycam önerilerinizi tek tek okudum bilgi sahibi oldum çok teşekkürlerr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size yararlı olduysa ne mutlu bana :)Güle güle kullanın :)

      Sil
  9. yeterli bilgilerle kısa öz ve net açıklama olmuş, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  10. Harika bir yazı olmuş.. Deneme yanılma yapmadan sonuncuda karar kıldım.

    YanıtlaSil
  11. Çalışan bir bayan olarak kuru şampuan çogu zaman kurtarıcım oluyor uzun süre elidor pembe ve yeşilini kullandım bahsettiğiniz gibi kokusu aşırı kalıcı bir sure sonra rahatsız edici oluyor sonra oriflame kataloğunda hairx kuru şampuan gordum aldım kullanılabilir iş görür şuan batista yı deneyeceğim

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "