16 Ekim 2014 Perşembe

Dermoskin Acnegun Arındırıcı Maske(Akneli Ciltler İçin)


Herkese merhaba
:)

Geçen yıl dermotoloğun tavsiyesiyle aldığım Dermoskin markasının Akneli ciltler için çıkarmış olduğu Acnegun Arındırıcı Maske'den söz edeceğim bugün.
Oldukça uzun bir zaman kullandım ve bitirdim.Artık yorumlayabilirim herhalde,galiba,sanırsam.


Maskenin içeriğine ve vaatlerine bakacak olursak:
Maskenin içerisinde; kaolen, sülfür, zinc oxide, hidrate silika, camphor, A.H.A. esterleri ve esansiyel yağ asitleri içerir.
Kurutucu, arındırıcı, onarıcı ve nemlendirici özelliği vardır.
Sivilce ve akneleri kurutucu, arındırıcı, antibakteriyel ve nemlendirici özelliği göz önünde tutularak seçilmiş maddelerden formüle edilmiştir.
Doktorum bana bu maskeyi önerdiğinde kullanım talimatı olarak; iki gecede bir, yatmadan önce ince bir tabaka halinde yüzüme sürüp, sabah yıkamamı söyledi.Eğer bu şekilde kullanamazsam normal maske gibi uygulayıp 15 dk bekletip yıkamamı söyledi.
İlk başlarda gece sürüp sabah yıkayarak kullandım.Ama dostlar bu şekilde kullanılacak gibi değildi.İçerisindeki hangi maddeden dolayı bilmiyorum ama ağır, metalimsi bir kokusu var.Bildiğiniz kötü kokuyor bu maske yahu.
Sabah uyandığımda ne kadar yıkarsam yıkayım o koku geçmiyordu.Arkadaşlarıma uzaktan selam verip geçmişliğim çok olmuştur bu maske yüzünden :))
Ama 2. yöntem olan sür,15 dk beklet,yıka yöntemiyle uyguladığımda sabaha koku kalmıyor.Ben de bu yöntem sayesinde kullanıp bitirebildim zaten.


Gelelim olumlu yönlerine;
Sivilcelerimi(özellikle de özel günler ve strese bağlı çıkan) kurutmada başarılı olduğunu söyleyebilirim.
İçerisinde çok minik tanecikler var.Bu tanecikler sivilcelere zarar vermeden cildin arınmasını sağlıyor.Aynı zamanda maskeyi uyguladıktan sonra cildimin daha aydınlık göründüğünü farkettim.
Bir de birçok maskede karşılaştığım ve beni çok rahatsız eden "kınışamıyorum" derecesinde kurutma bu maskede yok.Yani maske yüzümde kaskatı kesilmiyor,cildi çok germiyor.

Sonuç olarak; kokusu dışında memnun kaldığım bir maske oldu.
Ben bu maskeyi sıradan bir eczaneden 25 tl gibi bir fiyata almıştım.Sivilceleri için uygun fiyatlı maske arayışında olanlara tavsiye ederim.

Sevgiler..




5 yorum:

  1. Merhabalar, ne kadar sure kullandiniz acaba yani bir tup ne kadar sure gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık bi 6 ay kadar gitmişti diye hatırlıyorum ama son zamanlarinda düzenli kullanmamıştım.

      Sil
  2. Merhaba benim yuzumde cok fazla sivilce lekesi var bu maske lekelere iyi geliyormu acaba

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "