13 Ekim 2014 Pazartesi

Rimmel London Apocalips Likit Rujlar

Herkese merhaba
:)
Bugün Rimmel'in çok sevilen rujlarından Apocalips rujlarıyla birlikteyiz.Hatta likit ruj desek daha doğru olacak.
Apocalips likit rujlar geçen sene çıktığında oldukça ses getirmişti.
Ne zaman almaya kalkışsam; kokusundan dolayı geri bırakmıştım.Gel zaman git zaman geçenlerde teyzemde görünce denemek istedim ve yapısına bayıldımm.Hatta ikincisini alacak kadar çok sevdim :)

Ambalajı, dudak parlatıcısı ambalajı gibi, fırçalı.
Yapısı akışkan.Oldukça yoğun ve opak.Özellikle koyu tonları tek geçişte rengini veriyor.

Dudak parlatıcılarındaki o yapış yapış his kesinlikle yok. 


 Dudaklarımı kurutmadı,aksine kremsi bir yapısıyla nemlendirdiğini söyleyebilirim.
Fırçasının harika tasarımı sayesinde oldukça kolay uygulanıyor.Öyle ki dudak kalemi sürmeden bile dudak kenarlarına sürebiliyorum.

Kalıcılıkları orta seviyede.Çok fazla bir kalıcılığı yok.

Benim için tek kötü yanı kokusu.Hoş olmayan kimyasal bir kokusu var.Ama sürdükten kısa süre sonra kokusu gidiyor.


Bende 101- Celestial ve 500-Luna adlı iki tane rengi var.

500-Luna'nın oldukça tatlı,açık turuncu bir rengi var.Açık tenlilere oldukça yakışan bir tonu var.Doğal duran, turuncu ruj arayışındaysanız; bu ruja mutlaka bir bakın derim.


101-Celestial:İşte benim favori rujum.Tam sonbaharlık gül kurusu renginde.Fevkaladenin fevkininin de fevkinde bir rengi var(Bülent Ersoy'u geçtim).Bence her bayanda olması gereken,her makyaja giden joker bir ruj.Öyle güzel bir rengi var ki her tene her makyaja gidiyor.Elim sonbaharın gelmesiyle sık sık bu ruja gidiyor.

Rujların bende duruşları ise bu şekilde.


101-Celestial daha açık bir pembe çıkmış.Ama normalde daha koyu bir rengi var

Rimmel Apocalips likit rujları Watsons'ta bulabilirsiniz.Fiyatı 12.90 tl. 


Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "