31 Aralık 2014 Çarşamba

2014 Makyaj Favorilerim

Herkese merhabaa
:))

Yeni yıl kapımıza dayanmışken bu yılın favori makyaj ürünlerimden bahsetmek istedim sizlere.


Önce sevdiğim ürünler neymiş toplu olarak göz atalım.


The Balm Nude Tude Far Paleti:Kendisi benim için paletlerin şahı.İsterse 555 tane farım olsun yine de vazgeçmem kendisinden.İçerisindeki farları hem günlük hayatımda hem de özel günlerde çok severek kullanıyorum.Zaten çoğu farın dibini görmüş durumdayım.Bugün Gratis'in yaptığı The Balm indiriminin son günüyken kaçırmayın,yeni yılda Nude Tude'suz kalmayın :)

Allık olarak geçen yıl olduğu gibi bu yılda favorim The Balm Frat Boy oldu.Öyle güzel bir rengi var ki nasıl makyaj yaparsam yapayım; çok iyi uyum sağlıyor.Dokusu,pigmentasyonuna zaten diyecek bir şey yok.Harika!


Clinique Even Better Fondöten:Fondötenden nefret eden, bu yaşım kadar yüzüne dahi sürmeyen ben; bu fondöteni çok sevdim.Sivilce izlerim,kızarıklıklarım olmasa yine kullanmazdım ama son zamanlarda daha kapatıcı ürünlere yönelmek zorunda kaldım.Fondötenin yapısı ince ve orta dereceli kapatıcılık sağlıyor.Cildimdeki aydınlık,maske gibi durmayan yapısını çok sevdim.

The Balm Put A Lid On İt Far Bazı:Favori göz bazım yine The Balm'dan.Neredeyse hergün kullanıyorum.Yağlı göz kapaklarıma en iyi gelen far bazı oldu.

Göz altı kapatıcısı olarak bu yıl açık ara en sevdiğim; Rimmel Match Perfection aydınlatıcı etkili kapatıcı oldu.
Bu yıl rujdan yana tercihlerim hep Rimmel'den yana oldu.

Rimmel'in kalem rujlarından Give me a cuddle rengini yazın deli gibi kullandım.Nemlendirmesine,pembişliğin,kopkolay sürümüne,kokusuna,kalıcılığına hayranım.Çok merak ettiniz demi? Hadi ayrıntılı inceleme yazısını okuyun :P Tık tık.(Yazısını zorla okutturan blogger itemi).

Yılın joker ruju ödülü, goes tooooo Rimmel Apocalips-Celestial(İngilizceyi de katlediverdim)..Elime yılın son aylarında geçen ve geçtiği günden beri çok sevdiğim bir ruj oldu.Her makjaya uyum sağlıyor.Ayrıntılı yazısını şuracıkta yazmıştım.

Favori nude rujum .Rimmel Kate Moss serisinden, kara borsaya giren 07 numarası.Hadi bunun da ayrıntılı yazısını okuyun(yüzsüz blogger itemi). :)) Yazı için Tık Fık.



Krem far olarak favorilerim açık ara Maybelline Color Tattoo'lar oldu.Kalıcılıkları mikemmell!
Yazın Pink Gold rengini, kışın On And On Bronze rengini sıklıkla kullandım.On And On Bronze rengine aşığım <3.Büyük tavsiyemdir.

Jel eyeliner olarak favorim akmayan,kokmayan,kolay uygulanan,bulaşmayan Maybelline Jel Eyeliner'ı oldu.



Bu yıl benim için maskara yılı oldu diyebilirim.O kadar çok maskara denedim ki sayısını hatırlamıyorum.Ama en çok Max Factor False Lash Effect serisinin siyah ambalajlı olanını sevdim.Yeni yılda da kullanmaya devam edeceğim.

Göz kalemi olarak en en favorim blogda sık sık bahsettiğim,müptelası olduğum,etrafımdakileri de müptelası yaptığım Essence Long Lasting-Hot Chocolate göz kalemi.Essence kalemlerinin yazısını şurada bulabilirsiniz.

Keçe uçlu, kalem eyelinerları keşfettiğimden beri elimden düşmez oldular.İnce,gündelik eyeliner çekmenize imkan sağlıyorlar.Golden Rose kalem eyeliner'ı da favorilerim arasına girmeyi başardı.Oldukça dayanıklı.

Döne dolaşa aradığım ten rengi göz kalemini, Rival De Loop asansörlü göz kalemlerinde buldum.Hem ucuz hem de göz içinde birikme yapmıyor.Tek kötü yanı fazla kalıcı olmaması.


Kapanışı fırçalarla yapalım istedim.
Bu yıl birçok kişi gibi benim de favori yüz fırçalarım Real Tecniques oldu.Fondoten,bb krem,likit allık uygulamak için Expert Brush'a, Toz allık,bronzer uygulamak için elim hep Blush Brush'a gitti.
Far fırçası olarak da The Balm Give Crease A Chance Makyaj Fırçası oldu.


Benim 2014 makyaj favorilerim bunlardı.Sizlerin 2014 favorileri neler?



2 yorum:

  1. real tecniques fırçalarını bende severek kullanıyorum. Yazında bahsettığin maybeline in göz farları ve the balm ın far bazını güzel yorumların dan dolayı denemek isterim.alışverişe cıktıgımda ilk işim onları almak olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Color tattoolardan On And On Bronze'u mutlaka denemelisin. Her makyaj koleksiyonunda olması gereken bir renk :)

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "