20 Ocak 2015 Salı

Maybelline Color Tattoo Krem Farlar

Herkese merhaba
:)
Bugün sizlere Maybelline markasının çok sevilen ürünü Color Tattoo'larından bahsedeceğim.


Color Tattoo'lar krem far yapısında.Adından da anlaşıldığı gibi oldukça kalıcı.Krem far olmaları sizi korkutmasın, çok kolay uygulanıyorlar ve yumuşak dokusuyla  kolayca yayılıyorlar.
Bende Color Tattoo'ların 4 rengi mevcut.


Pink Gold:
Adı gibi pembe-altın tonunda bir rengi var.İçerisinde minik altın ışıltılar var.
Aralarında yapısı en yumuşak ve kalıcılığı en az olan krem far bu.
Kolayca dağılıyor, açık renk olmasına rağmen rengini tek darbede veriyor.Yazın vazgeçilmez farım kendisi.Zaten ne kadar çok sevdiğimi kavanozdaki çökelmeden anlayabilirsiniz.
Çoğu kez sadece bunu sürüp çıkıyorum.Çok pratik, tek başına sürülmeye de çok müsait.Öyle gölge mölge istemiyor.Sür çık anam.

Permanent Taupe:
Aralarında mat olan tek krem far.Rengi taupe rengi olaran tabir edilen grimsi,külümsü boz-kahve(ne güzel anlattım beee).
Hem beyaz hem esmer tenlilere yakışacak bir tonu var.Ben genelde koyu makyajlarda baz olarak kullanıyorum.Makyajlara çok güzel uyum sağlıyor.

On and On Bronze:
İşte benimm göz bebeğimm.O kadar çok sevdim ki bitirip ikincisini aldım.Böyle güzel bir bronz rengi yok yaa.Nefis bir tonu var.Nasıl güzel duruyo, nasıl kremsi, nasıl kalıcı anlatamam.Dövme gibi kalıcı resmen.Koluma sürüyorum ertesi gün anca geçiyor öyle deyim size.
Bunu ne zaman sürsem iltifat alıyorum.
En büyük tavsiyemdir.Bence her makyaj koleksiyonunda olması gereken bir krem far.

Eternal Silver
Aralarında en sevmediğim bu oldu.Yapısı hiç homojen değil.Eşit dağılmıyor.Diğer çeşitlere göre daha kuru.
İçerisinde simler dolayısıyla günlük makyaja uygun değil.Ama yok ben "gelinin kız kardeşi makyajı" yapıcam derseniz; hay hay.Alın sürün :)
Sürdüğünüzde her yerinizin sim olması çok muhtemel.
Kısaca ıııhh bunu becerememişler.


Ayy benim için içerik çok önemli diyenler için buyrunuz bu da içerikleri..



Uzun uzadıya okumayıp, üşenenler için kısaca alt yazı geçiyorum.

Beğeni sırasına göre:

On and On Bronze>Pink Gold>Permanent Taupe>>>>Eternat Silver

Bir de ülkemize gelmeyen renkleri var ki; onlar gelse direk dalacağım zaten.

Fiyatları oldukça uygun 15,90 tl.

Sevgiler..




4 yorum:

  1. Bende On and On Bronze hastasıyım. Şahane bir renk. Henüz bitirmedim ama bitse yine alırım, yine alırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben resmen aşığım On and On Bronze rengine :))Galiba ömrümüz boyunca bittikçe alacağız :))

      Sil
  2. on and on bronze rengine ben de bayılıyorum :) daha o rengi sürüp de yakışmayanı hiç görmedim herkese çok yakışıyor bence :) hem de kalıcılığı mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika makyajın joker rengi. İkincisini yarıladım bile

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "