19 Haziran 2015 Cuma

Aliexpress Alışverişim

Herkese merhaba
:)

Yurt dışından online alışveriş yapmak son zamanlarda oldukça trend oldu.Aliexpress de bunlardan biri.Aliexpress bildiğimiz çin malı ürünlerini satan bir site.İşleyişi Gittigidiyor.com gibi.Birçok satıcı var.Aynı ürünü farklı satıcılar da satabiliyor.Satıcının puanı ne kadar yüksekse; güvenilirliği o kadar yüksek oluyor.

Aliexpress'in bu kadar meşhur olmasının diğer nedenleri; ürün yelpazesinin oldukça geniş olması,  (abla gel gell ne ararsan burda), piyasaya göre oldukça ucuz ve ülkeler arası kargonun ücretsiz olması.Evet ürünler teee Çin'den geliyor ücretsiz kargoyu seçtiğiniz taktirde tek kuruş kargo ücreti ödemiyorsunuz.Oh ne ala memleket :)




Kötü yanları da var tabi.Ürününüz size 1-2 ay gibi uzun sürede geliyor.Benim gibi sabırsız sabuhalar bu özelliğinden hoşlanmayabilir.Ayrıca aldığınız ürün resimde gördüğünüzden farklı yapıda ve renkte olabiliyor.
Benim alışverişime gelecek olursak: 5 parça ürün aldım.Hepsini aynı anda almama rağmen satıcıları farklı olduğundan farklı zamanlarda çaldılar kapımı.


Anneme yazlık krem rengi çanta aldım.Çantaya zarar geldmesin diye sargılı bez ve poşetle geldi.Çantaya bakmak için tık tık

2. Gömlek benim için hayal kırıklığı oldu.Fotoğrafta gösterdiklerinden çok daha transparan.Kumaşını hiç beğenmedim.Du bi de ben bakıyım resimde nasıl gösteriyolarmış diye merak edenler için  tık tık.

Bu tarz sevimli cüzdanlar oldukça çok satılıyor.Kardeşim çok sevdi.Ürüne bakmak için tık tık.

4. Fırçalar oldukça ucuza satılıyor.Şimdiye kadar bi sap çıkma,tüy dökme olayı yaşamadım.Fena değiller.Nail art fırçaları için tık tık.

.Saç hacim tokasını bir blogda görüp almıştım.Toka için tık tık.

Ürünlerim ortalama 1,5- 2 ayda geldi.Bir sorun olduğunda satıcılara mesaj atabiliyorsunuz.Kısa sürede dönüp yardımcı oluyorlar.Kaybolduğundan tekrar gönderebiliyorlar.Gönderemeyeceklerse bunu size bildiriyorlar.Mesela alışverişim arasında saat de vardı ama pilli ürünlerin gümrükten geçmesinde sıkıntı olabileceğini ileri sürerek göndermediler.Başka bir saat alan arkadaşıma geldi ama artık nasıl oluyorsa..
Gelmeyen ürünlerin parasını geri iade ediyorlarmış fakat ben geri ödediler mi diye kontrol etmediğim için bu konuda bir şey söyleyemeceğim.
Daha sonra Aliexpress'ten nasıl alışveriş yapıldığıyla ilgili ayrı bir post yazacağım.Siteyle ilgili sorularınız olursa her zaman cevaplarım.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bende bu siteden alışveriş yapmayı çok seviyorum çok uygun oluyor , ama bir kolim gümrüğe takıldı heralde gelmedi fatura götürüp almam gerekiyormuş ama üşendim gitmedim hala ordamıdır acaba.. iyi günlerde kullanın :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm ;) Aliexpress alışverişlerimde hiç gümrüğe takılan olmadı çok şükür.Ama belli bir miktarı geçtiğimizde takılabiliyor. Gümrüğe takıldığında ürünlerin fiyatının yaklaşık yarısına yakın para vererek alabiliniyor diye okumuştum ama hala orada mıdır bilemiyorum.

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "