30 Temmuz 2015 Perşembe

Avene TriAcneal Soin- Sivilceli Ciltler İçin Bakım Kremi

Herkese merhaba
:)

Sivilcelerden muzdarip olmayan var mı aramızda? Bu soruyu yok dediniz olarak kabul ediyorum.Varsa da o pürüzsüz cildine kurban olsun lütfen :)

Sivilceli ve akneye eğilimli bir cildim olduğumdan daha önceki yazılarımda sık sık bahsettim.Daldan dala sivilce kremlerine atladığımdan da..


Avene benim çok sevdiğim güvenle kullandığım bir marka.Yağlı ve akneli ciltlere özel serisinin neredeyse bütün ürünlerini kullandım diyebilirim.


  • Triacneal Soin de akneye meyilli ciltler için üretilmiş bir krem.İçerisinde meşhur termal suyuyla cildi rahatlatmayı hedefliyor.Paraben içermiyor ve sadece geceleri kullanılıyor.
  • Akne izlerinin hafiflemesine yardım eden Retinaldehid sayesinde cilt pürüzlerini gidermeye yardımcı olmayı ve  glikolik asidin yüzeysel peeling etkisi sayesinde cildi arındırmayı vaat ediyor.

Daha ayrıntılı  özelliklerine ve uygulama videosunu izlemek için şurayı tıklayabilirsiniz.


Bendeki etkilerine gelecek olursak;

Kremin sarı bir rengi var.İçerisinde glikolik asit olduğundan açık sivilceler üzerine uygullandığında hafif sızlama yapabiliyor.Ama her sivilce için aynı şey geçerli değil.

Ağrılı yeni çıkan veya çıkmakta olan yeni sivilcenin üzerine uygulandığımda ertesi gün acısı dinmiş ve inmiş bir şekilde buluyorum.

Sivilce izlerinde etkisine %20'lerde diyebilirim.Ben izlerden çok aktif sivilceler üzerinde etkisini gördüm.


Ancak ürün 30 ml olduğundan bende çabuk bitti.Yani çok bereketli bir ürün olduğunu söyleyemicem.


Yine de benim sivilceler üzerinde etkisini gördüğüm bir krem oldu.Tekrar alabilirim.

Sevgiler..





6 yorum:

  1. Ne iyi dedin kız. Olmayan varsa da cildine kurban olsun:D
    Sivilceler için Ankarada çok iyi bi doktora gitmiştim ve ondan sonra epey toparladı cildim. En büyük tavsiyesi pudra, fondoten vs asla kullanma, güneş kremi kullanma idi. Daha sonra ben araştırdım ve ne yazık ki güneş kremlerinin ve pudraların çoğunun komedon-akne yaptığını öğrendim. Ondan beridir güneş kremini nolur nolmaz diye hep sivilceli ciltler için olanları kullanırım. Pudra ve bb kremleri de direkt attım. Sadece çok özel günlerde Jane Iredale bb ve Bioderma Sebium Al Cor. karıştırıp kullanıyorum. Uzuun uzun yazdım ama demem odur ki cildine bb leri,pudraları,fondotenleri sürme kuzu. Gözenekleri inanılmaz tıkıyor, içeriğindekiler de akne-komedon yapıyor. Sabret. Boşver onlarsız da güzelsin. 3 ay sabret demişti bana doktor. Ve kullanmam için çok az ürün vermişti. Ne kadar az o kadar iyi. 2-3 haftadır maşallah diyim dağlara taşlara vurayım hiç sivilcem yok. Sadece eskilerin kırmızı izleri var:(
    Bu ürün de güzele benziyormuş ama off parfüm içeriyo:( Hızlı sivilce söndürücü olarak Yes to tomatoes roll-on u severek kullanıyorum. 2-3 haftadır onu da kullanmıyorum ama bitince Aknicare'İnkini denicem bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa pürüzzsüzler kına yaksın :) Bende de güneş kremi komedon yaptığından Avene'nın akneli citler için olan güneş kremini kullanıyorum komedon yapmıyor bende.Pudra zaten direkt komedon yapıyor bende:( Cildimdeki sivilcelerle yıllardır savaşıyorum ama hep onlar galip geliyor.Hangi doktora gitsem artık Roaccutane kullanmamı söylüyor.Her gün yeni bir sivilce çıkmasından o kadar sıkıldım ki anlatamam.İnsanların artık cildine nolmuş senin demelerinden bıktım.Canıma tak etti Ankara'da güzel bir doktora gidip Roaccutane'a başlayacağım kışın artık.
      Baya bi isyan serzeniş yazısı oldu ama neyse :)
      Cildinin düzelmesine çokkk sevindim canım umarım hep öyle devam eder :)) :*

      Sil
    2. Merhabalar roaccutane tedavisine başladınız mı sonucları nasıl

      Sil
  2. Avene de iyi evet. Ama mesela La roche un o akneli-karma-yağlı ciltler için olan güneş kremleri ben de hep komedon yaptı:/ Ankara'da hacettepede prof gonca elçin şiddetle tavsiye ederim. Kime tavsiye ettiysem çok memnun kaldı^^ Yalnız randevuları anında bitiyo bi arayıp öğrenmen gerek ne zaman açılıyo bi sonraki ayın,o ayın randevuları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha önce de önermiştin tatlım aklımda gideceğim mutlaka teşekkürler tavsiyen için :-*

      Sil
  3. Merhabalar roaccutane tedavisine başladınız mı sonucları nasıl acaba

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "