27 Kasım 2015 Cuma

Roaccutane'a Hazırlık

Selam Kızlaarrr 
:)

Blogumu okuyanlar en çok muzdarip olduğum husus olan; peşimi bir türlü bırakmayan aksi sivilcelerimi bilirler.Ne antibiyotikler, kremler, dermokozmetikler, hatta koca karı karışımlarını bile denememe rağmen hiç bir çözüm bulamadım.
Bi sönüyo hah diyorum tamam geçiyo, ama çok geçmeden daha büyük sivilceler çıkıyor.
Yani beni Roaccutane anca paklar artık!


Roaccutane'nın ilk haftasında olduğumdan daha kuruluk gibi yan etkileri ortaya çıkmadı ama eli kulağındadır diyerekten işimi sağlama aldım.
İlk önce hassaslaşacak cildim için La Roche Posay Effeclar H temizleyiciyi köpüğü ve LPR Lipikar Gel Lavant duş jelini aldım.
Hassaslaşan cildi en iyi yatıştıran şey olan Avene termal spreyin battal boyunu aldım.Pıslatır dururum artık.
Dexeryl krem kuruyacak olan vücuduma yoldaş olsun diye aldım.
Vee en büyük arıza çıkaran bu tedavinin olmazsa olmazı; çatır çutur dudaklar için Nuxe ve Blistex dudak kremlerini depoladım.

Kim korkan hain Roaccutane'dan( bu lafımı bana yan etkiler başlayınca tekrar hatırlatın).






4 yorum:

  1. bende üniversite yıllarımda 6 ay kullandım bu ilaçtan, gerçekten sivilcelerime kesin çözüm oldu keşke daha önce kullansaymışım dedim. küçük bi tavsiye bitane bepanthen merhem alman, çünkü dudakların ve burun içi kuruluğu için başka lipbalmlar pek çare olmamıştı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sizdeki gibi bende de kesin etki gosterir. Bepanthen ve Hametan aklimda onlari da alacagim :)

      Sil
  2. Canım benim tedavin hayırlı olsun mu diyim ne diyim bilemedim ben onu. Doktor mu önerdi hepsini roaccutanela birlikte. Bir de tavsiye sevmesen bile olabildiğince enginar yemeye çalış karaciğerlerin için buara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vatana millete hayırli uğurlu olsun diyelim biz :D Hepsini doktor önermedi ben kendi kendime önerdim öyle de garibim işte :) Enginarı duymamıştım yemeye gayret edeceğim tavsiyen çok güzel oldu kuzikom :-*

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "