12 Haziran 2017 Pazartesi

Solante Kızarıklara Karşı Renkli Tele-Rubor Güneş Kremi

Herkese merhaba
:)

Güneş yüzünü bir süredir yüzünü pek göstermese de birçoğumuz güneş kremlerini çoktaan raftan çıkardık.Tabi canım kıştan çıkarmıştık biz zaten değil mi :))
Güneş Kremlerinin önemini biliyor ama her gün uygulayamıyoruz maalesef.Güneş kremimiz olmadığından mı? Tabiki hayır.Cevap çok basit:Üşendiğimizden! Ama bizim de haklı yönlerimiz yok değil şimdi.Nemlendiricini sür üstüne güneş kremini sür,üstüne üstlük bir de fondöten,bb krem vs. Makyaj bazını hiç saymıyorum bile.Dolayısıyla bütün bunlar tek bir üründe birleşsin istiyoruz.Çok mu şey istiyoruz yahuu :D


Solante Tele-Rubor renkli güneş kremi de bunu düşünerek üretilmiş bir seri.Hem ten ürünü olsun hem azıcık bir renk eşitlesin hem nemlendirsin hem güneşten korusun bir de yanına bonus kcilt kızarıklıklarıyla mücadele etsin diye düşünülerek üretilmiş.
Bunları yaparken de; şu sıralar oldukça yaygınlaşan Lipozom Teknolojisi kullanılmış.Konunun uzmanı değilim ancak Lipozom, kelime anlamı olarak, ikili lipid tabakası ile çevrilmiş ve iç kısmında bir sulu faz içeren kürecikleri ifade ediyor.Evet kelime anlamı bana da pek bir şey ifade etmedi.Bizim ne işimize yarıyormuş ona bakalım biz.
UV filtrelerinin özelliklerini uzun süre koruyabilmesini ve etkinliklerini uzun süre devam ettirmesini sağlayıp, aynı zamanda; UV filtrelerinin daha kolay tolere edilmesini sağlar ve istenmeyen etki risklerini azaltıyormuş.Kısa bir aydınlandıysak ürün hakkındaki yorumlarıma geçiyorum


 Solante markasnın Akneli,Lekeli,Kızarık gibi birçok derde yönelik ürünleri var.Kendi cildime en uygun kızarık karşıtı Tele-Rubor serisini aldım.Serinin renkli ve renksiz olmak üzere iki seçeneği var.Ben biraz da renkli nemlendirici etkili olmasını istediğimden renkli versiyonunu tercih ettim.Rengi bana uyar mı çok tereddüt ettim.Ancak kullandıktan sonra gördüm ki rengi ciltle bütünleşiyor ve renk problemi oluşmuyor.Hatta bu üründen fondöten kadar kapatıcılık beklerseniz(benim gibi) yanılırsınız.Çünkü kapatıcılığı oldukça az.Kapanmasını istediğiniz yerler varsa; üzerine ekstra bir ten ürünü geçmeniz gerekebilir.

Sürüldüğünde cilde çok güzel bir aydınlık veriyor.Yapısı orta toklukta,çok likit yapıda değil.Dolayısıyla yağlı ve yağlıya dönük karma ciltlere ağır geleceğini düşünüyorum.Ancak benim gibi kuru ve normal cilde sahip olanlar sevecekir.

Kızarıklıkları da çok iyi nötürlediğini söyleyemem ancak cildeme verdiği nem, sağlıklı ve aydınlık bitişi benim için tatmin edici oldu.Sürdükten sonra cildim bir canlanıyor, ben üzerine hiç bir şey sürülmemiş doğal ama parlak bir cildim diyor sanki.No makeup makeup tayfası bunu daha da bir sevecektir.Ancak sürerken iyice yedirin benden söylemesi.



Ömrü yeterse önümüzdeki birkaç yıl yetecek gibi görünüyor.Maşallah doldurmuşlar da doldurmuşlar 
Ürünün yalnızca eczane ve online eczane sitelerinde satılıyor.Fiyatı bir güneş kremine göre biraz fazla ancak gramaj olarak baktığınızda aynı hesaba geliyor..
Ben birkaç ay önce 85 tl civarına almıştım.Ama şimdi almış başını gitmiş.100-120 arasında değişiyor.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. mantıklı bir ürüne benziyor güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikle kuru ciltler için biçilmiş kaftan :)

      Sil
  2. Gramajına göre fiyatı baya uygun yaz-kış güneş kremi kullanan bana bile uzun süre gitmişti:) Amma lakin acnes olanını hiç sevemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evladiyelik resmen :)) Öyle alırken ben de arasında kalmıştım mi tele-rubor u seçtim iyiki bunu seçmişim:))

      Sil
  3. Güzel gibi canım ben de mi alsam naturalite diye bi markanın kremini almıştım ama bu da çok güzel beyaaa 😲

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naturalite markasını hiç duymadım ama güneş kremi arıyorsan solante'yi tavsiye edebilirim.

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "