6 Ocak 2018 Cumartesi

Dev Bitengiller-16

Herkese Merhaba
:)

Biten ürünlerim çığ gibi büyüyüp kutulardan taşmaya başlayınca Bitengiller serisinin yazılma zamanının geldiğini anladım.Şimdiden söyleyeyeyim uzun soluklu bir yazı olacak.Ben kolları sıvadım, başlıyorum :)





İlk olarak banyo ve saç bakım ürünlerinden başlıyorum.



1.Revox At Kuyruğu Şampuanı: Bu benim ikinci şişem.Mevsimsel saç dökülmesini aza indirmesinin dışında en sevdiğim özelliği yeni saç oluşumunu desteklemesi.Tek olumsuz özelliği saçları keçe gibi yapması.Onun dışında indirimlerde denk geldikçe almaya devam edeceğim.

2.Bath& BodyWorks Karpuzlu Duş Jeli: Yaz koleksiyonuna özel bir duş jeliydi.Kendisini mumla arıyorum.Bak yine aklıma geldi hüzünlendim o mis gibi kokusunu.Ayrınrılı yazısını başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.

3.Pantene İnce Telli Saçlar İçin Hacim Verici Sprey: Çok uzun zaman önce almıştım.Sıktığımda saçları taş gibi yapıyordu.Hangi aklahizmet aldım bilmiyorum.Oldukça gereksiz bir üründü.

4.Urban Argan&Keratin Saç Kremi: Fena bir saç kremi değildi.Saçlarımı ağırlaştırmadan açtı.Tekrar alınabilir.

5.Isana Renk Koruyucu Saç Kremi(Sarı saçlar için): Saçlarıma sarı ombre yaptırdığım zaman almıştım.Saça parlaklık verdiğini rahatlıkla söyleyebilir.Kahverengi saçlar için olan serisine bakacağım artık.


 6.Missha Salyangoz Özlü Nemlendirici Krem: Oldukça Memnundum ancak gramajıyla doğru orantılı olarak fiyatının da artmasıyla cazibesini kaybetti.

7.Loreal BB Cushion Fondöten: Bitmeden ikincisi alınan nadir ürünlerden oldu benim için.Ciltteki doğal,hafif,ışıltılı etkisiyle çantamdan ayırmıyorum.Ah bir de çabuk bitmese.

8.Clinique Even Better Fondöten: Yazısını ha yazdım ha yazacağım derken bir türlü yazamadım.İlk bitirdiğim fondöten olarak tarihe geçti.Yaklaşık 3 yıldır benimleydi anca bitti.Son düğünler olmasaydı daha da bitmezdi :) Saten bitişli, orta kapatacılıkta güzel bir fondötendi.İçerisinde parfüm olamamsıyla roaccutane döneminde dahi alerjik reaksiyon göstermeden kullanabilmiştim.

9.Rival De Loop Göz Kremi:Hafif yapılı, genç ciltler için ancak artık daha iyilerini kullanmak istiyorum.

10.Solante Tele-Rubor Güneş Kremi: Hiç sevmediğim direksiyon hocam vermişti.Oldukça sevdim. Hatta renkli versiyonunu aldım.




11.Avene Termal Su:Zamanında oldukça meşhurdu bu termal sular. Ben de battal boy alıp bütün yaz sıkmıştım.

12.Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu:Her bitengiller serisinde rast geldiğiniz biricik makyaj temizleme ürünüm.Oldukça memnunum daha iyisini bulana kadar indirimlerde stoklamaya devam.

13.Gülşah Aseton:Tamam asetonlar kötü kokar da bu kadar kokar mı kardeşim.Yenisi asla alınmayacak.

14.Zara Joyful Tuberose parfüm: Öyle eşi benzeri olmayan bir kokusu var ki; kokladıkça güzel şeyler düşünesi geliyor insanın.Ah bir de kalıcılığı az olmasa.Yazlık parfüm arayanlara tavsiyemdir.Thierry Mugler-Alien parfümüne dupe gösteriliyormuş.Kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum sevgili Alienseverler.


 15.Maybelline Falsies Push Up Angel:Maybelline maskaralar arasında en favori maskaramdır.Bittikçe alıyorum aldırıyorum.


16.Maybeline Rocket Volume Maskara: Maybelline Nimyorkun ikinci favori maskaram da bu hacim bombası maskarasıdır.

17.Essence Maskara Bazı: Her şeyin bazının çıktığı dönemde almıştım.Olmasa da olurmuş benim için.

18.Rival de Loop Asansörlü Göz kalemi: Kül rengi koyu gri göz kalemi arayanlara tavsiyemdir.

19.Essence Long Lasting Göz kalemi: Tabiki de hot chocolate rengiydi.Başka ne olacaktı!

20.Nyc Keçe Uçlu Eyeliner: Farklı uç tasarımıyla dikkatimi çekmişti.Uygulaması kolaydı ancak ince eyeliner severler sevmeyecektir.

21.Flormar Siyah Göz Kalemi: Siyahtan laciverte çalan bir rengi vardı.Kalem durdukça kurudu.


22.Rimmel Kaş Maskarası: Vazgeçilmezimm.Bitenlerde bu ürünü görmekten sıkılanlar parmak kaldırsın.



23.Flormar Silk Matte Lipstick-05 Autumn Timber: Dudakları kurutmayan kremsi yapısıyla gönlümde taht kurdu.Kalıcığı, duruşu, rengi on numara.Yenisi alındı bile.

24.Maybelline Watershine Dudak parlatıcı: Tam liseli kızlar için tasarlanmış olan hafif yapılı, şeker gibi kokan  lip gloss.Kızkardeşime almıştım ama ben de severek kullandım.

25.Golden Rose Velvet Matte Ruj-02: Geçtiğimiz yaz ayıla bayıla kullanıp bitirdim.Kalıcılıkları duruşları harika bir seri.Kışın 12 numarasıyla aşk yaşayıp yazın 02 numarasına döneceğim.


26. Blistex MedPlus: Yaz kış elimden, belimden düşürmediğim yegane dudak balmım.Hiç bir dudak balmı tedavi edemiyor çatlamış dudaklarımı.

27.Flormar Oje: Ben yazısını yazana kadar çoktan çöpü boyladığı için numarasını hatırlamıyorum ne yazık ki.Benim için oldukça değerli birinden hediye geldiği için de ayrı bir seviyordum bu ojeyi.Bittiğine üzüldüm.



28.Beyond Intensive Ampul Kağıt Maskeler: Bu tarz ampul maskeleri çok seviyorum.Kuru cildimi oldukça iyi nemlendiriyor, canlandırıyor.

29.SNP Aqua Kağıt Maske: Bu maskeyi Watsons'tan almıştım.Her bir maskede farklı hayvan desenleri var.Fena değildi ancak Beyond maskeleri kadar sevememedim.

30.Missha Perfect CC Krem(Tester): Güneş Kremi Kıvamında bir krem.Kapatıcılık asla beklemeyin, rengini vermiyor.Bunu alacağıma güneş kremi kullanırım daha iyi.

31.Missha Ultimate Contouring Essence(Tester):Yüzdeki ince çizgiler için üretilmiş.Ancak tek kullanımda tabiki böyle bir etkisini görmedim.Sadece güzel nem verdiğini söyleyebilirim.


Bir an hiç bitmeyecek sandınız değil mi? Bir sonraki bitengiller görüşmek dileğiyle beni özleyin anacığım :)


6 yorum:

  1. baya bereketli bir ay geçmiş tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba tatlım , yazın çok güzel olmuş akıcı şekilde okudum. Keşke bloglar eskisi kadar aktif olabilse halen okuyarak öğrenmek isteyen kişiler de var. Parfüm ile ilgili sana bi öneri de bulunmak istiyorum daha doğrusu bi püf nokta diyelim. Parfümü aldıktan sonra kapağını açmadan2 gün kadar buzdolabında bekletirsen sonrasında da ışık almayan serin bi alanda beklettiginde kalıcılığı artacaktır. Benim kullandığım bütün parfümler de işe yarıyor sanada tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim daha aktif olmaya çalışacağım artık.Püf noktasını duyduğum iyi oldu mutlaka deneyip işe yaradığında yazacağım :))

      Sil
  3. aradığım bir üründü bilgiler için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Bilgiler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "