15 Aralık 2013 Pazar

Essence stays no matter what waterproof göz kalemi

Herkese merhaba..

Bugün sizlere Essence'nin yeni çıkan ya da benim yeni gördüğüm suya dayanıklı göz kaleminden bahsedeceğim.

Ben bu kalemi hangi akla hizmet bilmiyorum ama asansörlü sanarak aldım.Eve gelip altını çevirdiğimde ise "anaaa bu çevrilmiyo ki" diyerek ufak bi şaşkınlık yaşadım.Kalemtraşla açmaya çalıştığımda ise çok  iyi açılmadığını gördüm.Yani yapısı sert olduğundan kalemi açarken biraz uğraştırıyor sizi.




Yapısı  İlk başlarda çok sert ve rengini hemen vermiyo üstünden 1 2 kez geçmek gerekiyor fakat kalemi açtıkça  yapısı biraz yumuşuyo ve rengini tek seferde veriyor.Açtıkça da daha kolay açılıyor.Yani kullandıkça daha çok seveceğiniz bir kalem.Yanlız ucunu çok açmamakta yarar var çünkü ucu hemen kırılıyorNedenini ben de anlamadım ne garip kalem yahu.


Rengi çok çok güzel bir koyu kahve.Tam bitter çikolata rengi.
Siyahın keskinliğinden kaçmak istediğim zamanlarda bu tür koyu kahveler kullanıyorum.

Kalıcılığına ise diyecek birşey yok şapka çıkarıyorum.Yapısı ne kadar sertse bir o kadar da kalıcı.Elime bile uyguladığımda ne kadar yıkarsam yıkayayım kolay kolay çıkmadı.Özellikle yazın tatilde elimden düşürmeyeceğim bir kalem olacağını düşünüyorum..

Diğer Essence kalemleri gibi 5 lira gibi uygun bir fiyata satılıyor.

Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "