14 Aralık 2013 Cumartesi

Rossmann Alısverisim

Herkese iyi günlerr..


Rossmann Almanya'da kurulan bir markadır.Kendine özgü kişisel bakım,kozmetik,sağlık merkezi konseptiyle dikkat çeken marka aynı zamanda içerisinde;organik gıda ürünleri,bebek bakımı,ev temizliği,kitap-kırtasiye,oyuncak,dekarasyon gibi kategorileri içeriyor.

Ayrıca Avrupa standartlarında onaylanan Öko Test,BPA,BİO gibi organikliği,doğal,çevreye zararsız olduğunu ifade eden bir çok logoya sahip.
Ben bir gıdacı olarak BPA nın üstünde durmak isterim ki;

BPA:Ambalajların sağlığı tehdit etmemesi için oluşturulan BPA logosu, gıda ambalajlarında Bisfenol A'nın olmadığını ifade eder. Bisfenol A, günümüzde özellikle plastik, naylon, polyester ve PVC gibi maddelerin üretilmesinde etkin rol oynayan bir plastik hammaddesidir. Bu hammadde temas ettiği gıdalara geçmeye meyillidir, böylece sağlığı tehdit etme olasılığı vardır. Bu logoya sahip ürünlerde bu kimyasalın bulunmadığı anlatılır.
Üstelik bütün bunları uygun fiyata sağlıyor.Eeee daha ne olsun değil mi hanımlar:)

Fakat ülkemizde Gratis,Watsons gibi yaygın mağazaları yok.Bu nedenle şehirlerinde mağazası bulmayanlar için temini biraz zor.Umarım en yakın zamanda bütün şehirlere açılır diyerekten alışverişime geçiyorum artık 

Önce tek sıra halinde görelim..


   Bir de ayrıntılı görelim..


Lilibenin pamuklarını çok seviyorum

Isana duş jelleri ise tavsiyemdir.
Sarı kareli kağıtları da okulum için aldım
Annemin ne zamandır aradığı porselen kaşıkları ise burada bulduk:)


Isana'nın bir çok ürününün seyehat boyunu bulabilirsiniz.
Rival de loop'un ten rengi kalemini ve jel eyelinerını aldım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "