12 Şubat 2014 Çarşamba

Bitip Tükenenler#2

Herkese merhaba:)

Hep ürün tanıtmak olmaz,azcık da bitenlerden bahsedelim ama değil mi?

Eveett önce bi herkes yanyana dizilsin bi toplu hatıra fotoğrafı çekelim.Hehh tam öyle gülümseyin çekiyorum :)


Bir de tek tek tanıyalım bitenleri..


Flormar X10 Sculpting Suya Dayanıklı Maskara:Yazın tatilden tatile kullandım artık yapısı bozuldu atıyorum.Fazla suya dayanıklı değil suda akıyor.

Deborah 24 Ore Absolute Volume Maskara:Tek katta bile çok güzel hacim veriyor.İlk 5 rimel listeme kesin girer.Elimdekiler bitince tekrar döneceğim kendisine.

The Balm Schwing Eyeliner:Fırçası,inceliği,siyahlığı iyiydi fakat bununla çektiğim eyelinerların kuyrukları genelde aktı.Kuyruksuz gezdim bunun yüzünden.Tekrar almam.

Essence Long Lasting Göz kalemi:Diğer renklerini de almama neden olan göz kalemi.Yumuşacık sürümü çok kolay ve akmıyorlar uzun süre kalıcılar.

Clean&Clear Sivilce Jeli:Bu çöpe fırlattığım nadir ürünlerden.Sivilce tam çıkmadan dahi sürsem dahi hiçbir etki etmedi.Fazla şans bile verdim ona.Ama o naptı? Yetmezmiş gibi vıcık vıcık oldu.Fazla bile durdun güle güle şekerim.


Lilibe Pamuklar:Genel olarak Lilibe'nin pamuklarını seviyorum ama üstteki 40'lı olanını pek sevemedim.Rossmann'da satılıyor.

Nivea Pure&Natural Action Roll-on:Bu kaçıncı bitirişim bilmiyorum.İçinde pudra,aliminyum,alkol yok.Çok da güzel kokuyor kışın vazgeçilmezi.

Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu:Bir ucu yassı bir ucu kulak çubuğu şeklinde.Bittikçe alınanlardan.


Rexona Deodorant Sexy:Kokusu çok güzel yine alınabilir.

Opti-Free Pure Moist Lens Solüsyonu:Fena değildi normal lens solüsyonlarına göre biraz daha nemli tutuyor lensleri.

Neutrogena Deep Clean Tonik:Alkollü ve ağır bir tonikti direk cildimi yakıyordu,pek de bir faydasını görmedim.Bu kadar ağıra gerek yok bence.

Bioderma Sebium Global:Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.Özellikle alnımdaki pütürcüklere etkisi oldu.Yazısı yakında gelecek..

Biten ürünlerim bu kadardı.Bittikçe yazarım yine size :)

2 yorum:

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "