12 Şubat 2014 Çarşamba

Mim-Blogger Buluşması

Herkese Merhaba..
Ben bu mimleri çok sevdim.Bu sefer de aynı zamanda meslektaşım olan sevgili Bayan Vertigo beni mimlemiş.


Blogunuzun adı?
Vanilyalı dünyam

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?
Normalde Ankara'da yaşıyorum fakat Konya'da okuyorum.İki şehir arasında zikzak çiziyorum.Her iki şehirden de blogger etkinliğiklerine açığım burdan duyurulur:)

Blogger buluşmalarına katıldınız mı?
Hayır daha önce hiç katılmadım malesef.

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak ister misiniz?
İsterim tabiki..Blogger buluşmasına katılıp benimle aynı kozmetik dilinden konuşan insanlarla tanışmayı çok isterim.

Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalıdır?
Herkesin rahat,samimi ve içten olduğu,herkesin birbiriyle konuşmasına rahatça kaynaşmasına imkan sağlanarak gerçekleştirilen bir blogger etkinliği olmalı bana göre.Ayrıntılar da önemli tabi :)

Kısa ve öz bir mim oldu.Mimlediği için Bayan Vertigo'ya teşekkür ediyorum umarım en kısa zamanda bir blogger etkinliğinde bir araya gelip yüz yüze tanışma imkanımız olur..

Ben de bu mimi eğer  yapmak isterse;
Grumpy Witch' i mimliyorum..



2 yorum:

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "