27 Eylül 2014 Cumartesi

Bayram indirimi Alışverişim

Herkese merhaba
:)
Bayramın yaklaşmasıyla, birçok marka indirim yapmaya başladı.Tabiki de biz kozmetik sevelerin beklediği Watsons ve Gratis indirimiydi.
 


Ben bu bayram alışverişimi Kent Plaza Avm'deki Gratis şubesinde yapmayı tercih ettim.Özellikle bu şubedeki mağaza çalışanları oldukça ilgili ve güleryüzlüler.Çok arkadaşça yaklaşıyorlar,öyle devamlı arkadan pıtı pıtı dolaşmıyor, bilmişlik taslamıyorlar.Bu nedenle kozmetik alışverişim için Ankara'daki şubeler yerine buradan almayı tercih ediyorum.
Bu düşüncemi paylaştıktan sonra gelelim neler aldığıma..
 
Bir önceki bayram indiriminde olduğu gibi kendimi tutup(alkış bana) ihtiyaç dışında pek bir şey almadım.
John Frieda'nın hacim verici şampuanı ve saç kremini çok merak ediyordum.Şampuan ve saç bakım ürünlerinde %40 indirimi görünce fırsat bu fırsat deyip sepete attım.Her birinin fiyatı 14.90tl'ye geldi.
Onların dışında daha önce alıp memnun kaldığım Max Factor rimeli ve Nivea'nın pudrasız roll-onunu aldım.
Bloglarda çok görüp bir türlü bulamadığım Wet'n Wild'ın tekli farlarında Nutty rengini aldım.
 
Benim bu bayram indirimi alışverişim böyleydi.Sizler bu indirimde neler aldınız?
 
 

4 yorum:

  1. Tebrik ederim ben yine dayanamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe birdahakinde ben de dayanamayacağım gibime geliyo :))

      Sil
  2. Canım ben de senin gibi sadece ihtiyaç alışverişi yapanlardanım :) Güle güle kullan yeni aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem biz kazandık hem de cüzdanımız :)) Teşekkür ederim, sen de güle güle kullan aldıklarını canım :)

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "