1 Ekim 2014 Çarşamba

Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan

Herkes merhaba
:)

Bugün Yves Rocher'ın yağlı saçlar için üretilmiş olan şampuanını inceleyeceğiz.
Çabuk yağlanan,sönen saçlarım bugüne kadar birçok şampuan denedim.Denemeye de devam edeceğim gibi görünüyor..



Yves Rocher bu ürün için demiş ki:İçeriğindeki Organik Isırgan Otunun arındırıcı özelliği ile saç deriniz arınır, saçlarınız derinlemesine temizlenir ve uzun süre temiz kalır.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. Doğada çözünebilen formüllere sahiptir

Vaatlerini yerine getiriyor mu, gelin hep beraber görelim :))

Öncelikle, şampuanın yapısı oldukça hafif.Şeffaf, jel yapısında.Silikon içermiyor.Bu sayede saçlarımı ağırlaştırmıyor.

Keskin bir ısırgan otu kokusu var.Şişenin kapağını açtığınızda buram buram kokuyor.Isırgan otu kokusunu pek sevmediğim halde; benim için sorun oluşturmadı.Fakat kokusundan hoşlanmayanlar da olacaktır.Koklayıp öyle alın kızlar.



İçerisinde SLS olmadığından pek köpürmüyor.İyice köpürtmek için fazla ürün almak gerekiyor.Köpürmeyince temizlemiyormuş hissine kapılsam da gayet iyi temizliyor.

Benim diğer dikkat ettiğim şey; içerisinde SLS(Sodyum Lauryl Sülfat) yok fakat onun kız kardeşi olan ALS(Amonyum Lauryl Sülfat) var.Ayrıca parfüm de içeriyor(bari parfüm içermeyeydi).Bu yüzden içeriği tamamen temiz diyemiyorum.Yine de piyasadaki çoğu şampuana göre içeriği iyi diyebilirim.



Gelelim asıl iddiası olan yağlandırmayı önlemesine..

Benim saçlarım 1-1,5 günde yağlanır,hacmini kaybeder.
Şampuanı düzenli kullanmama rağmen yağlanmasında bir gecikme gözlemleyemedim maalesef.
Sadece saçlarımı ağırlaştırmadan hacmine bir miktar etki etti.

Kısacası saçları çok kurutmayan,saçı ağırlaştırmayan,hafif yapılı,içeriği temiz sayılabilecek bir şampuan arayanlara bu şampuanı öneririm.
Fakat yağlanmayı azaltma açısından pek bir şey beklemeyin derim.

Fiyatı 17.90 tl


4 yorum:

  1. benim saçlarım da aynı seninki gibi çok sinir bozucu bir durum. ben de şu sırala bir şampuan arayışı içindeydim ve senin lush big şampuanı hakkındaki yorumlarını da okudum tam almayı düşünüyordum ki lush ın türkiye pazarından çekildiğini öğrendim sen hiç internet üzerinden aldın mı veya başka yerlerde satılmıyor mu veya başka bir şampuan önerir misin ? beğenerek okuyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lush malesef online sitelerde de satılmıyor. Lush big den sonra Organix'in biotin&collogen şampuanını kullandım memnun kaldım.Bitene kadar deneyip bloga yazacağım. Onun dışında bu hafta John Frieda'nın hacim verici şampuan ve saç kremini aldım iki kez kullandım çok beğendim saçlarım 2.günde bile sönmüyorkesinlikle o ikiliyi öneririm şu sıralar indirimde :) Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Aynen benim de saçlarım seninki gibi ve bu ürün hayalkırıklığına uğratmıştı:( Bir de iyi bi saç kremi kullanmayınca saçlarım inanılmaz dolaşıyordu bunun yüzünden:/ Aubrey organics'in green tea clarifying şampuanını şiddetle tavsiye ederim. Baya fark etti bende;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne çektik biz bu saçlardan.Hacim gelsin diye saçlarımı kestirdim yazın hatta :))Ben de artık saç kreminin de çok etkisi olduğuna inanıyorum.Bitenler yazında duymuştum ben de Aubrey'i , aklıma yazdım kuzucum teşekkür ederim :))

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "