15 Ekim 2016 Cumartesi

Cushion Fondöten Nedir,Nasıl uygulanır? Loreal Nude Magique Cushion

Herkese merhaba
:)

Kore kozmetiği şu sıralar altın çağını yaşarken, haliyle bizler de Kore menşeli ürünlere doğru kaymaya başladık.Özellikle de ben cilt bakımında Kore ürünlerini daha çok tercih eder oldum.
Kore dizilerini,filmlerini izleyenleriniz mutlaka şahit olmuştur; artistlerin cushion tarzı ürünleri ellerinde yuvarlak bir süngerle pıt pıt yüzlerine sürdüklerini.Gördükten sonra oldukça merak edip araştırmıştım.Araştırmalarım sonucu istediğim ürünlerin ülkemizde satılmadığını, satılsa dahi  pahalı olduğunu gördüm.


Ülkemizde benim bildiğim kadarıyla: Missha,Beyond,Holika Holika,Loreal,Lancome ve Yves Rocher markasında cushion ürünler bulunuyor.
Loreal'in cushion trendini takip ederek Nude magique Cushion çıkarması üstelik bunun Kore üretimi ve uygun fiyatlı olması sebebiyle hiç düşünmeden indirimde attım çantaya.Bir de bunun True Match Lumi cushion olan çeşidi var ama ülkemize henüz gelmedi sanırım.


 Cushion(yastık) ürünler nedir, nasıl uygulanır?
Bu ürünler fondöten,bb krem,allık hatta bronzer v.s  gözenekli bir süngere emdiriliyor.Ayrıca bu ürünü kullanmak için de parmağa geçirmeli ürünü pıt pıt kolayca uygulayabileceğiniz makyaj süngeri bulunuyor. 
Peki ürünlerin numarası ne? Ürünü parmağınızla,süngerle,fırçayla,v.b araçlarla uygularken kısım kısım ve az ürün gelmesi.Bu sayede her yere eşit ve az miktarda, homojen bir şekilde ürün uygulanmış oluyor.Sonuç olarak daha doğal bir görünüm sağlıyor.Fazla kaçırma derdi olmuyor.Oldukça zekice değil mi? Bu Koreliler bu işi biliyorlar yahu :)

Uygulama
Ürünü süngeri bildiğimiz kara düzen sürterek,yayarak uygulamıyoruz.Napıyoruz? Bu tatlış,miniminyon Koreli hanım ablalarımız gibi tampon yöntemiyle yani bastırıp çekerek uyguluyoruz. :)

Adamın Dibi Not: Baktınız süngere az ürün geliyor.Hemen emdirilmiş süngeri ters çevirin.Anında daha çok ürün geldiğini göreceksiniz :P


Ürünün  ambalaj özelliklerine geçersek:
 Kapağı kaldırdığınızda ilk olarak parmak geçirmeli, rahatlıkla uygulama yapabilmek için makyaj sünger karşılıyor.Aynalı olması da bir başka avantaj.Sünger olan kısmın kapağını kaldırdığınızda ise asıl ürüne ulaşmış oluyorsunuz.Dilerseniz aynı ebatlarda kendi istediğiniz makyaj süngerini de kullanabilirsiniz.
Ambalajının pratik olması her yerde uygulamayı sağlıyor.
Normalde ben cilt makyajımı pek tazelemem.Efenim fondöteni ayrı taşı, fırçasını ayrı taşı.Bir de üstüne fırçası kirlensin,çantaya bulaşsın falan hiiçç uğraşamam.Ama böyle ambalajının kolaylığının pratikliğinin hafifliğinin tatlışlığıyla her an yanımda taşıyorum.İhtiyaç anında 2 dk da, pıt pıt hallediveriyorum valla :D


Peki bu ürünün yapısı nasıl?
Yapısı bildiğiniz su gibi desem yeridir.Zaten su bazlı ve oldukça oldukça hafif bir ürün.
Yüzünüze resmen su sürüyormuşsunuz gibi bir hissi var.
Nemlendirme özelliği çok yüksek,yapısı incecik, kapatıcılığı da bir o kadar az.
Dolayısıyla cilt kusurları olan kişiler bu ürünü sevmeyecektir.Kapatacılık bekleyenler uzak dursun
Ancak günlük olarak renk eşitsizliğini önleyip, kızarıklıkları nötürlüyor.Kat kat uygulamaya müsait.
Benim cildim şu sıralar kuru olduğu için yağlı bir görünüme neden olacak kadar aşırı palama yapmadı.Herhangi bir sivilceye, iritasyona, hassasiyete neden olmadı
Ciltle çok güzel bütünleşip,inanılmaz doğal duruyor.Tek katta sürüldüğü neredeyse hiç belli olmuyor.
Parlak bitişli,cilde şu Kore dizilerindeki sağlıklı,aydınlık bir görünüm kazandırıyor.
Bendeki rengi 03 numara Vanilla rengi. Cildime cukkadanak oturuyor, hava ile temas ettikçe oksitlenme yada renginde koyulaşma yapmıyor.
Spf 29 içeriyor(gel şunu 29,5'tan 30 yapalım).


Peki bu ürünü kimler sever?
Bu ürünün sevenini de gördüm sevmeyenini de.Ancak aşağıda sayacağım özelliklere sahipseniz bu ürünü sevebileceğinizi düşünüyorum.

Kuru yada normal, hadi bilemedin karma cilde sahip kişiler
Ten ürünlerinde ışıltılı,sağlıklı,aydınlık görüntüden hoşlananlar
Cilt kusurları fazla olmayan kişiler
Günlük kullanım için fondötendenden kapatıcılık beklemeyip,"Olsn cnm yaa cilt tonumu eşitleyip, aydınlık görünüm versin yeter" diyenler.
Ben zaten fondöten sürmem ki; bi rimel sadece diyen kandırıkçılar yani no makeup-makeup'cılar:)
Sabahları işe, okula,toplantıya makyajını yetiştiremeyenler uykucular, fırçayla uğraşmak istemeyenler,fondöteni fazla kaçıranlar.
Fondöteni,bb kremi devamlı yanında taşımak ve sık sık tazelemek isteyenler.


Kısacası ben bu cushion tarzı ürünleri çok sevdim.Başka markalarınkileri de zevkle denemeye devam edeceğim :)

Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "